Sunday, March 8, 2009

Nisa di Sinar Fm..

Assalamualaikum..
agaknya cerite ni dah basi ke...hehehe..tapi takpela saya mau cerita juga..oh ye baru2 dalam ini saya fill in form "sinar di Perantauan"..itupun dapat tau dari kak yati yang sekarang berada di Jepun..saya tak yakin pun akan dapat,tapi sebelum tu ibu saya suruh hantar sekali lagi..semangat ibu saya,jadi untuk tidak menghampakan harapannya..saya pun tryla hantar sekali lagi..nak tau apa barang yang saya idamkan..tunggula dengar recording radio ni nanti yer di bwh post ni ..tapi untuk orang di perantauan saje ye..kawan2 di malaysia..anda boleh beli sendiri ye...;)
akhirnya pada 5th March ,around 5.50am..ABBy Fana call saya..ehhehe..dahla baru bangun tido..honestly saya tak dengar pun soalan yang ditanya abby fana awl mengenai air liur basi..jadi saya hanya jawab ye..waaaa..malunye saya..di dengar oleh seluruh rakyat2 Malaysia..;((..tidak mengapa..malu2 pun..kegembiraan dapat call ni mengatasi rasa malu..kekekke...


nisa sinar fm.mp3 -

p/s : menunngu air ribena sampai..yeah2..alhamdullilah... sedap yang amat di minum..lagi2 nak masuk musim spring n summer..yeah..




No comments: