Wednesday, March 18, 2009

eating at Mensa...(mangiare in Mensa)

sotong dimakangg ( ganu ckp hehe) dengan roti..

Assalamualaikum..
hari ni saya tak masak pun..bawang di rumah udah abes..so hari ni nisa followed Taj,naveed and chris makan di Mensa (canteen)..just nk share dgn kwn2 suasana mkn di mensa..mcm biasela ek..amek tray..lps tu org canteen akn serve any food yg kita nak utk menu hari tuh..menu hari ni ada riso (saya tak amek sebab ade letak wine),ade pasta with vege and pomodoro (i took this one for today),and ada daging ayam (still x amek,sbb x halal),so saya amek sotong mkn dgn roti and also steamed potato..pasta and steamed potato tu mcm kering je..jadi saya tambah skit dgn olive oil atasnya..di sini ade disediakn tempat serve sendiri where kite leh amek olive oil and air,,air yang available kt sini..natural aqua(air mineral ler),birra(beer),coke,oren and lemon..selalunya saya amek aqua je..tp ari ni saya amek coke pula..but then tak minum pn..dihabiskn oleh taj n naveed..hehe..okies..below gmbr2 food di mensa td..nak kata sedap bolehla..maybe bukan tekak saya kut..terpaksala mkn je..iskk..aperpn syukur je Alhamdullilah...

pasta
patate
suasana di mensa(sgt crowded)

and yer before terlupa..ari ni tiba2 ade training fire drill di kelas..best jugak sbbnyee..klas ari ni sgtt bosaannnnnnnnn(calculation finite differences on CFD)..dah bbrapa kali dah yawned...uhuh..so kne kuar kelas..gather di kwsn lapang..sempat juga amek camera tuk di capture..hehe..waaaaaa..xtau nk ckp pe..tgk jela gmbr2 di bwh ek..saya rinduuuuuuuuuuuuu mama saya...iskk...lecturers and student sume gathered sekali..

p/s : itu sahaja...arriverderciii....

ciao!!!

No comments: