Monday, March 9, 2009

lunch saya ari ni...

Ikan goreng Tauchu Laili Marlina..(Alhamdullilah)
salam..ini entry sebab kawan saya nk tgk ikan goreng tauchu saya wat ari ni..and ade pulak org yg x caya saya msk...hiiih...so nk tjkla prove..kekekekekeke....ikan goreng tauchu ni saya tnye resipe dr kwn saya Laili marlina..(terima kasih lely chomeyl)...hhheeh...
umah saya tak pernah masak tauchu..jadi x tau la how to cook tauchu..so inila hasilnya..dh kyg pun utk lunch hari ni...burpp... (alhamdullilah) oopss... ;))

p/s : bila hati happy..masak pun jadi sedap..btul tak??..alhamdullilah. semoga hari2 mendatang dapat saya tempuhi dengan ceria dan tabah...senyum2 selalu...;))

nota kcik : tolong abaikan bahasa melayu saya yang tunggang langgang..hahha...

2 comments:

arejeep said...

ish..ni betul ker nisa yang masak nie.cam x caya jer.ker beli kat kedai sebelah tu jer, pastu panaskan dalam kuali..:D.

Berusaha n tawaqal!! said...

aish...x caye2 lg..nak kena ni..;p